Jadłospis

Poniedziałek (06.12)

Śniadanie: chleb 4 ziarna (1), masło (2), pasztet drobiowy, ogórek kiszony, herbata z cytryną, wafelki (1)
Obiad: zupa wiosenna z groszkiem (1,2), makaron świderki w sosie pomidorowym z parmezanem (1,2) Podwieczorek: owoc

Wtorek (07.12)    

Śniadanie: bułka (1)/weka (1), masło (2), żółty ser, pomidor, mleko (2), płatki kukurydziane
Obiad: zupa ogórkowa z ryżem, klops mięsny z zieloną pietruszką w sosie musztardowym, ziemniaki, pekińska vinegret, kompot
Podwieczorek: owoc, ciasteczko (1)

Środa (08.12)

Śniadanie: chleb pszenny (1), masło (2), parówki, ketchup, herbata, kolorowe pomidorki
Obiad: krem francuski cebulowy, grzanki, racuchy z jabłkami (1,2,3), kompot
Podwieczorek: mus bananowy, herbatniki maślane (1)

Czwartek (09.12) 
      

Śniadanie:  chleb pszenny (1), masło (2), twaróg ze śmietaną, rzodkiewka, kakao (2), galaretka pomarańczowa
Obiad:  zupa pomidorowa z lanymi kluseczkami (1,2,3), bitki w duszonej włoszczyźnie, ziemniaki, kompot
Podwieczorek: chałka z masłem (1,2,3)

Piątek (10.12)

Śniadanie:  chleb razowy ze słonecznikiem (1), masło (2), pasta jajeczna, zielona sałata, herbata z cytryną, zupa mleczna z muszelkami (1,2)
Obiad:  barszcz biały z ziemniakami, gołąbki bez zawijania, kompot
Podwieczorek: owoc, wafelki ryżowe
 
 
Alergeny: mleko i jego pochodne, gluten, jaja, ryby, seler, śladowa ilość gorczycy i soi.
Do przygotowania posiłków używane są przyprawy: pieprz, pieprz ziołowy, ziele angielskie, liść laurowy, majeranek, bazylia, pietruszka, czosnek, papryka słodka, cukier waniliowy.