Anna Kazanecka - nauczyciel pedagog, pedagog specjalny


Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Krośnie, Wydział Pedagogiczny, kierunek: Pedagogika Społeczno-Opiekuńcza - licencjat, oraz studiów magisterskich na Uniwersytecie Rzeszowskim- Wydział Pedagogiczno-Artystyczny, kierunek: Profilaktyka Społeczna i Resocjalizacja. Ukończyła studia podyplomowe na Wydziale Nauk Stosowanych, kierunek Logopedia - Tarnowska Wyższa Szkoła w Tarnowie. Ukończyła także studia podyplomowe na Wyższej Szkole Pedagogicznej w Łodzi, kierunek Oligofrenopedagogika.


Uczestniczka szkoleń:
 
  • Neurofunkcjonalna Reorganizacja Metodą Padovan – Moduł IV: Teoria zmysłów, integracja sensomotoryczna, specyficzne trudności w nauce pisania i czytania, dysleksja, dyspraksja, dyskalkulia, zaburzenia ze spektrum autystycznego (Wrocław),
  • Neurofunkcjonalna Reorganizacja Metodą Padovan – Moduł III: Metody Neurofunkcjonalnej Reorganizacji Padovan - Okluzja (Wrocław),
  • Neurofunkcjonalna Reorganizacja Metodą Padovan – Moduł pogłębionych ćwiczeń jamy ustnej i ciała : Przegląd ćwiczeń jamy ustnej i ciała, pogłębione zastosowania ćwiczeń w określonych patologiach i stanach (Wrocław),
  • Neurofunkcjonalna Reorganizacja Metodą Padovan – Moduł II: Funkcje reflektoryczno-wegetatywne (oddychanie, ssanie, żucie, połykanie) i zaburzenia (Wrocław),
  • Neurofunkcjonalna Reorganizacja Metodą Padovan – Moduł I: Metodyczne podstawy i ćwiczenia ciała” (Wrocław),
  • Terapia Ręki. Zintegrowany trening pisania Sihand,
  • Trener umiejętności grafomotorycznych dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w oparciu o PTR,
  • Aspekty leworęczności w rozwoju grafomotorycznym dziecka,
  • Grafomotoryka u dzieci praworęcznych i leworęcznych” – Polskie Towarzystwo Dysleksji,
  • Masaż sensoryczny kończyny górnej i ręki. Ćwiczenia aktywizujące rękę,
  • Nieprawidłowy chwyt narzędzia pisarskiego- interwencje terapeutyczne,
  • KORP - standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dziecka w wieku od 1m.ż do 9r.ż.,
  • Przezczaszkowa Stymulacja Stałoprądowa (tDCS),
  • Metoda Klanzy - W co się bawić z maluszkami czyli jak wspierać rozwój dzieci w wieku 2+,
  • Metoda Dobrego Startu (MDS) Marty Bogdanowicz,
  • Terapia Ręki,
  • Strategiczna metoda usprawniania fonemów w dyslalii obwodowej, 
  • Diagnoza różnicowa i terapia zaburzeń rozwoju mowy o podłożu neuropsychiatrycznym,
  • You can talk – po prostu mów, 
  • Wspieranie rozwoju sensomotorycznego dziecka poprzez innowacyjne wykorzystanie rekwizytów, 
  • Dziecko z zaburzeniami koncentracji uwagi - gry i innowacyjne zabawy,
  • Gry i innowacyjne zabawy wspierającą motorykę małą i dużą.