WYPRAWKA NA ROK SZKOLNY 2025/2026 - więcej w zakładce AKTUALNOŚCI
Anna Kazanecka - nauczyciel pedagog, pedagog specjalny
Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Krośnie, Wydział Pedagogiczny, kierunek: Pedagogika Społeczno-Opiekuńcza - licencjat, oraz studiów magisterskich na Uniwersytecie Rzeszowskim- Wydział Pedagogiczno-Artystyczny, kierunek: Profilaktyka Społeczna i Resocjalizacja. Ukończyła studia podyplomowe na Wydziale Nauk Stosowanych, kierunek Logopedia - Tarnowska Wyższa Szkoła w Tarnowie. Ukończyła także studia podyplomowe na Wyższej Szkole Pedagogicznej w Łodzi, kierunek Oligofrenopedagogika.
Uczestniczka szkoleń:
- Neurofunkcjonalna Reorganizacja Metodą Padovan – Moduł IV: Teoria zmysłów, integracja sensomotoryczna, specyficzne trudności w nauce pisania i czytania, dysleksja, dyspraksja, dyskalkulia, zaburzenia ze spektrum autystycznego (Wrocław),
- Neurofunkcjonalna Reorganizacja Metodą Padovan – Moduł III: Metody Neurofunkcjonalnej Reorganizacji Padovan - Okluzja (Wrocław),
- Neurofunkcjonalna Reorganizacja Metodą Padovan – Moduł pogłębionych ćwiczeń jamy ustnej i ciała : Przegląd ćwiczeń jamy ustnej i ciała, pogłębione zastosowania ćwiczeń w określonych patologiach i stanach (Wrocław),
- Neurofunkcjonalna Reorganizacja Metodą Padovan – Moduł II: Funkcje reflektoryczno-wegetatywne (oddychanie, ssanie, żucie, połykanie) i zaburzenia (Wrocław),
- Neurofunkcjonalna Reorganizacja Metodą Padovan – Moduł I: Metodyczne podstawy i ćwiczenia ciała” (Wrocław),
- Terapia Ręki. Zintegrowany trening pisania Sihand,
- Trener umiejętności grafomotorycznych dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w oparciu o PTR,
- Aspekty leworęczności w rozwoju grafomotorycznym dziecka,
- Grafomotoryka u dzieci praworęcznych i leworęcznych” – Polskie Towarzystwo Dysleksji,
- Masaż sensoryczny kończyny górnej i ręki. Ćwiczenia aktywizujące rękę,
- Nieprawidłowy chwyt narzędzia pisarskiego- interwencje terapeutyczne,
- KORP - standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dziecka w wieku od 1m.ż do 9r.ż.,
- Przezczaszkowa Stymulacja Stałoprądowa (tDCS),
- Metoda Klanzy - W co się bawić z maluszkami czyli jak wspierać rozwój dzieci w wieku 2+,
- Metoda Dobrego Startu (MDS) Marty Bogdanowicz,
- Terapia Ręki,
- Strategiczna metoda usprawniania fonemów w dyslalii obwodowej,
- Diagnoza różnicowa i terapia zaburzeń rozwoju mowy o podłożu neuropsychiatrycznym,
- You can talk – po prostu mów,
- Wspieranie rozwoju sensomotorycznego dziecka poprzez innowacyjne wykorzystanie rekwizytów,
- Dziecko z zaburzeniami koncentracji uwagi - gry i innowacyjne zabawy,
- Gry i innowacyjne zabawy wspierającą motorykę małą i dużą.